«Ինչպե՞ս կարող էր նման բան հորինվել, որ Հայաստանում որևէ վարչական շրջանում տեղի են ունեցել ինչ-որ անկարգություններ, որոնցում, իբր, ներգրավված է եղել Ռուսաստանի դեսպանատունը։ Ես նույնիսկ դժվարությամբ եմ պատկերացնում, թե ինչպես կարող է սա պատահել»,- մայիսի 6-ին ճեպազրույցի ժամանակ հայտարարել է Ռուսաստանի արտաքին գործերի նախարարության պաշտոնական ներկայացուցիչ Մարիա Զախարովան՝ պատասխանելով հայ լրագրողի հարցին:               
 

Ինչո՞վ է Ucom-ը տարբերվում Իոսիֆ Ստալինից

Ինչո՞վ է Ucom-ը տարբերվում Իոսիֆ Ստալինից
13.04.2025 | 21:53

2025 թ. մարտի 19-ին Ucom-ը մեծ շուքով նշեց հաճախորդի օրը:

Ucom-ի գլխավոր տնօրեն Յիրիկյան Ռալֆն ասաց, որ Ucom-ի «կապը հաճախորդների հետ ամրապնդվում է»:

Դրանից ուղիղ 23 օր անց, Յիրիկյան Ռալֆի իմացությամբ կամ վերջինիս ուղիղ ցուցումով Ucom-ն արգելափակում է «ամրապնդված կապով» հաճախորդին: Փաստորեն, Յիրիկյան Ռալֆի Ucom-ը, չկարողանալով արժանապատիվ կեցվածք ցուցաբերել հաճախորդի հետ փոխհարաբերություններում, վերջինիս արգելափակում է: Կարծում եմ` սա լուրջ կազմակերպության պահվածք չէ:

Հիշեցնեմ` քաղաքացին բարձրաձայնել էր այն մասին, որ Ucom-ի աշխատակիցները բնակարաններում ինտերնետ-սարքը տեղադրելիս, պատի մեջ անցքերը բացում են առանց դռելի` բացառառապես պտուտակահանի և պտուտակների օգնությամբ: Ավելին` վերջիններս պատի մեջ բացում են չօգտագործվող անցքեր, իսկ օգտագործվող անցքերի մեջ չեն տեղադրում դյուբելներ: Այսինքն, Ucom-ի աշխատակիցների այցից հետո բնակարանը վերանորոգման կարիք է ունենում: Քաղաքացու դիտարկումից հետո, Ucom-ը, Ucom-ի Սյուզիի միջոցով , քաղաքացուն վնասի դիմաց դրամական փոխհատուցում առաջարկեց, սակայն հաջորդ օրը փոխհատուցման տրամադրման համար անիրագործելի պայմաններ ներկայացրեց: Խնդիրը մնաց առկախված:

Ucom-ը գտավ ամենախայտառակ լուծումը` արգելափակեց քաղաքացուն:

Ըստ Ucom-ի, չկա քաղաքացի, չկա խնդիր:

Ըստ Իոսիֆ Ստալինի, չկա մարդ, չկա պրոբլեմ:

Կարեն ՀԵՔԻՄՅԱՆ

Դիտվել է՝ 4249

Մեկնաբանություններ